Підготовка
і проведення уроку завжди вимагає від учителя творчого підходу, активного
прояву його знань, умінь та професійного досвіду праці.
Особливу
роль на уроках музики відіграє наочність. Так у 1 класі наочність в основному
застосовується в музично-дидактичних іграх та спеціальних завданням: за
допомогою нот-кружечків діти на фланелеграфі викладають напрям руху мелодії, а
для визначення тембрів муз. Інструментів показують карточки із їх зображенням,
інші завдання.
Дидактичні
вимоги до уроку такі:
1.
Чіткість навчальної мети;
2.
Єдність навчальних та виховних завдань;
3.
Правильний добір учбового матеріалу до кожного розділу уроку;
4.
Підбір доцільних методів, прийомів і засобів при проведенні уроку;
5.
Організаційна чіткість уроку;
6.
Поєднання колективної, групової та індивідуальної форм робіт. Організація
загальної цілеспрямованості класу, виховання відповідальності кожного учня за
виконання поставлених перед ним завдань;
7.
Змістовність, емоційність, різноманітність та гнучкість прийомів і методів
роботи, вимогливість, продумана структура уроку запорука успішної роботи та
дисципліни учнів на уроці.
8.
Обладнання уроку музики;
9.
Облік успішності, поєднання різних форм обліку;
10.
Продумані різноманітні форми домашніх завдань та їх оцінок вчителем;
11.
Підготовка вчителя до уроку.
Структура
уроку музики
Тема:
Мета:
навити
.розвивати
.
.викохувати
Тип
року
Між
предметні звязки .
Обладнання
та література: .
Хід
уроку:
І.
Організація класу:
а)
музичне вітання;
б)
перевірка присутніх;
в)
оголошення теми уроку.
ІІ.
Розспівування:
а)
вправа на вироблення звуку, нотний приклад:
-
методичні прийоми.
б)
робота над двоголосним співом, нотний приклад:
-
методичні прийоми.
ІІІ.
Подача нового матеріалу:
а)
розучування пісні:
-
методичні прийоми;
б)
вивчення інтервалу (музична гра, вікторина тощо):
-
методичні прийоми;
в)
слухання музики:
-
методичні прийоми;
г)
гра на ДМІ:
-
методичні прийоми;
д)
творчі завдання:
-
методичні прийоми;
ІV.
Закріплення теми, матеріалу. Окремо закріплюється вправа, інтервал, пісня.
Фрагмент слухання.
V.
Оцінювання праці учнів.
VІ.
Домашнє завдання.
(скласти,
намалювати, створити, доспівати, придумати тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар