Інтегративні технології

Інтегративні технології, мають такі види інтеграції, як духовно-світоглядний, естетико-мистецтвознавчий. У процесі їх використання учні мають можливість зіставляти та порівнювати образи різних видів мистецтва, що сприяє їх концентрації на деталях, та спонукає до пошуку емоційно-образних аналогій, які розкривають сутність мистецтвознавчих та естетичних понять і категорій.
Саме використання різноманітних видів інтеграції художніх знань учнів, починаючи з міжпредметних зв'язків, є основною сферою моєї педагогічної діяльності в роботі з учнями початкових класів. Самоаналіз результатів педагогічної діяльності та здійснення досліджень проблеми мистецької інтеграції дали поштовх до реалізації індивідуальної науково-методичної проблеми «Інтеграція на уроках мистецтва як один із засобів розвитку особистості молодших школярів».
Посилання в музичному навчанні до принципів інтеграції є своєрідним каталізатором синтезу мистецтв, що створює додаткові умови учнів для успішної реалізації своїх здібностей та задатків, для практичного застосування знань, навичок і умінь у практичному житті.

Звичайно, визначена проблема щодо здійснення інтеграції на уроках мистецтва як один із засобів формування духовності молодших школярів є дальньою перспективою. І тому вирішення визначених завдань з її реалізації є пріоритетним напрямком в галузі мистецтва.

Немає коментарів:

Дописати коментар