Інтегративні
технології, мають такі види інтеграції, як духовно-світоглядний,
естетико-мистецтвознавчий. У процесі їх використання учні мають можливість
зіставляти та порівнювати образи різних видів мистецтва, що сприяє їх
концентрації на деталях, та спонукає до пошуку емоційно-образних аналогій, які
розкривають сутність мистецтвознавчих та естетичних понять і категорій.
Саме
використання різноманітних видів інтеграції художніх знань учнів, починаючи з
міжпредметних зв'язків, є основною сферою моєї педагогічної діяльності в роботі
з учнями початкових класів. Самоаналіз результатів педагогічної діяльності та
здійснення досліджень проблеми мистецької інтеграції дали поштовх до реалізації
індивідуальної науково-методичної проблеми «Інтеграція на уроках мистецтва як
один із засобів розвитку особистості молодших школярів».
Посилання
в музичному навчанні до принципів інтеграції є своєрідним каталізатором синтезу
мистецтв, що створює додаткові умови учнів для успішної реалізації своїх
здібностей та задатків, для практичного застосування знань, навичок і умінь у
практичному житті.
Звичайно,
визначена проблема щодо здійснення інтеграції на уроках мистецтва як один із
засобів формування духовності молодших школярів є дальньою перспективою. І тому
вирішення визначених завдань з її реалізації є пріоритетним напрямком в галузі
мистецтва.
Немає коментарів:
Дописати коментар